ماشین های قدیمی و آنتیک و کلاسیک

ماشین های قدیمی و آنتیک و کلاسیک

درباره خرید و فروش ماشین های قدیمی و آنتیک و کلاسیک و لوازمشون و تاریخچه آنها
ماشین های قدیمی و آنتیک و کلاسیک

ماشین های قدیمی و آنتیک و کلاسیک

درباره خرید و فروش ماشین های قدیمی و آنتیک و کلاسیک و لوازمشون و تاریخچه آنها

فروش یا معاوضه ماشین قدیمی و آنتیک و کلاسیک - بیوک لسابر کاستوم

فروش یا معاوضه سواری بیوک لسابر کاستوم مشابه صفر مدل ۱۹۷۶ میلادی رنگ آبی درباری بی ستون شیشه ها برقی تو دوزی و رو دری ها و موکت فابریک و عقب و جلو پلمپ و کاملا سالم موتور ۳۵۰ گیربکس ۳۵۰ اتومات و دفرانسیل بی عیب پلاک ملی و بیمه و بهمراه رینگ اسپرت فابریک . که ماشین در شهر کرمان موجود میباشد . برای آگاهی از قیمت تماس بگیرید شماره تماس من ۰۹۱۳۸۰۴۴۵۳۳  

 

 

  

 

  

دوستان عزیز فروخته شد .

نظرات 4 + ارسال نظر
خریدار دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.toti28.mihanblog.com

لطفا قیمت رو ارسال کنید.خریدار واقعی

سفیر زندگی یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

کاش مشکی یا سفید بود.... البته اگه پوشش کرومی داشت دیگه میشد بالای صد ملیون فروختش !

ارسلان پهلوی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

از نظر من ماشین بی نظیری من که عاشقش شدم من بودم هیچ وقت منمی فروختم (به یاد پدرم محمدرضا پهلوی )

حسین طبرسیان جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

ارباب صفحه اول فولکسو بزار حالشو ببریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد