ماشین های قدیمی و آنتیک و کلاسیک

ماشین های قدیمی و آنتیک و کلاسیک

درباره خرید و فروش ماشین های قدیمی و آنتیک و کلاسیک و لوازمشون و تاریخچه آنها
ماشین های قدیمی و آنتیک و کلاسیک

ماشین های قدیمی و آنتیک و کلاسیک

درباره خرید و فروش ماشین های قدیمی و آنتیک و کلاسیک و لوازمشون و تاریخچه آنها

فروش یا معاوضه ماشین قدیمی و آنتیک و کلاسیک - بنز ۱۸۰D - دو رنگ

فروش یا معاوضه سواری مرسدس بنز 180D مدل 1960 میلادی رنگ مشکی سفید 4 سیلندر موتور دیزل پلاک قدیم قرمز بصورت کار دار . که ماشین در شهر اصفهان موجود میباشد  . برای آگاهی از قیمت تماس بگیرید شماره تماس من ۰۹۱۳۸۰۴۴۵۳۳    

 

 

 

 

 

دوستان عزیز فروخته شد .

نظرات 5 + ارسال نظر
مجی پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

قیمت؟
وضعیت سند؟

smk hnm جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام یه موتور هیبریدی جدید ساختم منتها یه ماشین ارزون قیمت قدیمی میخوام واسه تستش اگه سراغ داری به من حتما خبر بده
تو مایه همین بنز خوبه اگه اینو هم نفروختی قیمتش رو بگو میخوامش

سلام دویت عزیز ماشین های که هنوز موجود باشن عکس هاشون هست و اون های که فروش رفتن زیرش اعلام کردم فروخته شده

علیرضا یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

من یک فلوکس خریدم 2500میلیون تومان خرید می فروشمش نمی خری

سلام خدمت شما دوست گرامی بله خریدارم لطفا عکس های ماشین خودتونو برام به آدرس زیر ایمیل کنین با تشکر

mohsenshiran@yahoo.com

امیر شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام لطفا اگر براتون مقدوره قیمت ماشین رو برای من ایمیل کنید متشکزم

امیر شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام این ماشین قیمتش چنده؟
باید زیر 500 تومن باشه با این وضعیتی که داره!
من دنبال بنز قدیمی میگردم.

سلام داداشی اگه پیدا کردی ۱۰۰ نه ۲۰۰ روش بگیر بده من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد